Astrologiska Tendenser 2021 - online event.

 

Jag vill med stolthet bjuda in alla astro-intresserade till detta fenomenala online-föredrag där jag, Margareta Hedin och Anders Asker har gått ihop med OPA International för att upplysa och dela med oss utav våra tankar, prognoser och resonemang inför transiterna som kommer att påverka hela 2021. Som ni vet så står vi inför en Great Conjunction som innebär att Jupiter och Saturnus tillsammans påbörjar en 300-årig cykel i luft-tecken, och detta är bara en bråkdel av vad vi tre kommer att prata om den 15e November kl 19.00 live via Zoom, under dem 90 min vi fått tillgodo! 

 

För att registrera dig för detta event behöver du följa denna länk: https://www.opaastrology.org/store/International-ONLINE-Event-p226890562

 

Om du inte kan vara med den 15e November kl 19.00 live, så kommer du få ta del av inspelningen i efterhand, om du registrerat dig via ovan länk. När du betalat och registrerat dig får du en länk till Zoom-eventet som sker live den 15e November. För dig som inte är medlem i OPA Astrology, kostar detta 150 kr, och för dig som är eller blir medlem, är detta gratis. Kika gärna in på www.opaastrology.org för att ta reda på vad du får för saftiga astrologiska förmåner för ett års medlemskap, och det är inte lite! Jag är själv medlem sedan ett antal år tillbaka, och förutom den saftiga månatliga astro-tidningen som man får i brevlådan, finns även mycket annat gott att grotta ner sig i, för den astrologi-intresserade! 

 

Om du har frågor kring till exempel The Great Conjunction som jag kommer prata om, kommentera nedan, så kan jag ta med ett gäng!

 

Vi ses den 15e November!

 

Kärlek, Alex.