Harmoni Expo Stockholm 7-8e April. Hur tolkar jag mitt eget horoskop?

Hej vänner! 

 

Som sig bör så kommer jag att ställa ut på Harmoni Expo i Stockholm till helgen. Harmoni Expo är mässa för alla som är intresserade av hälsa, andlighet och spiritualitet.

 

Bland 300 utställare finns allt från helare, astrologer till fantastiska försäljare av kristaller, böcker, mat och smycken. Jag är en trogen besökare sedan flera år tillbaka och är SÅ GLAD över att få ställa ut i år igen. Vid min monter kommer man att kunna få en kortare tolkning av sitt horoskop, ställa frågor och helt enkelt få en mini-konsultation under en 20 min för 250 kr. Vi lägger ditt horoskop på plats och reder ut alla frågor. Leta efter Alexandra Alvis Astrology, så hittar ni mig där.

 

Söndagen den 8e April, kl 11.15, kommer jag att hålla en timmes föredrag om hur man tolkar sitt eget horoskop. Du behöver inga förkunskaper utan jag lär ut allt jag på plats med möjlighet att ställa frågor efteråt. Vi kommer att gå igenom följande.

 

 

Inträdet till min föreläsning kommer att vara 100 kr och jag hoppas verkligen på att vi kommer att ses där! 

 

Ta chansen och kom, det är en fantastisk mässa med en alldeles säregen atmosfär! Inträdet för båda dagarna är runt 200-lappen.

 

Vi ses, Alex.