Harmoni Expo 1a-2a april 2017

Hej!

 

Hur löper er vecka på?

 

Jag märker att viljan och instinkten (Månen) att göra finns där, men motivationen (Mars) tryter. Misstänker att det är late Mars i Oxen som bidrar starkt till att hellre vilja sätta sig och äta en bit god mat och ta ett glas vin, snarare än lägga in ett extra kol. :) Har tampats med mig själv i flera dagar nu, men idag är det ordning på allt som snurrar runt i livet! Pedant som jag är så mår jag direkt dålgit vid minsta avvikelse från planerna. Men!

 

Den här veckan är otroligt stressig för mig av olika anledningar, men en som jag tycker är väldigt rolig!

 

Jag kommer nämligen att ställa ut på mässa i helgen! Harmoni-Expo är en mässa som går av stapeln två gånger per år i Solna, Stockholm. Här samlas drygt 60 uställare i olika kategorier, men som alla rör själ och hälsa på något vis. Här säljs alla typer av mineraler, smycken, ädelstenar, böcker, olika hälso-produkter. Här får du tarotläsning, astrologi-konsultationer, aura-avläsning, akupunktur, massage, etc, etc. Väldigt rolig tillställning som jag har varit på många gånger! Framför allt väldigt trevligt att träffa likasinnade:)

 

Och denna helg är det min tur att stå och erbjuda horoskopkonsultationer:) Om du har möjlighet att komma, gör det! Inträdet är 200 kr för båda dagarna. Kom gärna förbi min monter och säg hej, eller passa på och beställ en horoskoptolkning som kommer att kosta 250 kr för en halvtimme av min tid. Mycket förmånligt:)

 

Mer om det kan man läsa här, och listan med uställare finns här.

 

Ses vid där?!:)

 

Mvh, astrologen.