Jag, jag, jag.

Hur feta har ni känt er idag? Ljudliga, utåtagerande, mitt i centrum?

Mitt skratt har då verkligen hörts tydligt genom korridorerna idag. Min upplevelse av dagen har varit att den är lekfull, det är mycket skratt, mycket driv med varandra, mycket skämt och framför allt höga skrattsalvor har kommit från moi. Så högt ibland att jag nästan ville ta mig på för munnen, men kom på att alla reda ju känner mig.

 

Jag tog ju upp Jupiter-funktion i förr igår, och något jag kan avslöja för er, det är att jag har en stigande Jupiter i Kräftan. Vad betyder det?

 

Något "stigande" i ens horoskop är sättet man möter sin omgivning först på, sättet vi blir upplevda av andra vid en första anblick. Ens intryck och spontana sortering av omgivningen.

 

Min är att tro att jag har mer rätt än andra i alla lägen, vara auktoritär, höras mest, synas mest och vara den som människor lyssnar på. Med det sagt, utan att alltid vara den som har något att komma med. Paradoxen :)

 

Men det är alltså min Jupiter som nu förstärks som har idag hörts genom korridorerna. Men nog om mig. Vad bjuder tisdagen på?

 

Vi inleder med en stark, intensiv och impulsiv morgon. Vi är i ett bra flöde för att vara aktiva och arbeta, men tycker det är LITE mer lockande att hellre göra saker som gynnar oss själva. Vilket är där vi lägger energin. På oss själva, till förtret för våra chefer.

 

Mars byter tecken imorgon så istället för den eldiga och framåt approachen som vi har haft i vår handlingar, blir numer resultatinriktad och strukturerad. Vi tar vår tid med saker men rör oss sakta men säkert framtid at all time. I ungefär framåt. Vra relationer tar sitt törn när vi försöker reda alla våra emotionella bekymmer.

 

Checkar ut.