Astro-prognos 2023 för alla 12 tecken!

Nu kan du få en uttömmande astro-prognos för hela 2023 utan att behöva betala dyra slantar hos en astrolog eller kunna så mycket om ditt horoskop eller astrologi för den delen!

Jag har under December och Januari jobbat med att skapa väldigt detaljera prognoser för alla 12 stjärntecknen, som kan köpas i videoformat. Varje video är mellan 45-60 min lång och kostar 150 kr. Du har tillgång till videon i 1 år från att du köper den, och kan således gå tillbaka och uppdatera dig kring vad som sker i ditt liv under hela året. Betalar gör du via Swish via länken nedan, enkelt och bra.

I varje video, för varje tecken så tar jag upp 2023 problem, möjligheter, huvudteman i livet där problem och möjligheter finns, vilka karmiska skiften man står inför, förändringar och personlig transformation. Varje tecken får även viktiga datum och perioder för hela 2023, där jag går igenom månad för månad vad som sker för ens tecken, och vad man ska tänka på. Dessutom får man en astrokalender med de viktigaste datumen för ens tecken, med i videon. 

 

Du hittar alla 12 prognoserna på länken nedan, och kan se 1 min trailer i varje video. Känner du till din Sol, Måne och Ascendenten-tecken, så är rådet att köpa för Sol och Ascendenten, och Månen om du önskar. Jag hoppas att ni gillar och känner igen er i prognoserna, att de kommer kunna agera stöd och råd för er under 2023.

 

Jag tar alltid gladeligen emot feedback och reflektioner från er, även de minsta. Klagomål och tekniska problem går också via mig, så tveka inte att maila eller skriva till mig direkt på Facebook eller Instagram. Jag heter astroalvis överallt, och maila mig gör man på astroalvis@gmail.com 

 

Länk till alla 12 tecken astro-prognos 2023: https://voyd.tv/sv-SE/m/c/astroalvis

All kärlek, Alex.